Sagan om Ringen iFokus

Sagan om Ringen

Etikettoff-topic
Läst 1130 ggr
Wand
0

Trevlig helg! 27/4 - 1/5

Lite sent påkommet, men nu kommer den. 

Igår var jag med Lisa hela dagen, det har börjat bli en vana faktiskt. Vi åt chips, drack cola, såg på film och bloopers och mådde allmänt bra.

Idag ska vi väl göra ungefär detsamma igen misstänker jag?

Imorgon åker min far till Dalarna och spelar, blir väl rätt skönt att vara ensam i några dagar misstänker jag. 

För er som sitter och spekulerar över detta just nu så kan jag tillägga att jag markerar denna helg som en långhelg då, i alla fall vi som går i skolan, inte har söndag förrän på tisdag!

Hur det är för arbetande vet jag faktiskt inte, men det blir ju lite som en långhelg ändå med tanke på att det är röd dag på tisdag. Oskyldig

I alla fall; Ha en fantastisk långhelg!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Vargöga]
0

Undrade just vart denna tråd försvann. Tänkte starta en men visste inte om vi slutat med denna eller inte.

[Momiji]
0

Hej!

Äntligen hemma efter att ha varit borta i några dagar. Bara hunnit vara hemma och ta hand om kaninerna annars sen i tisdags. Men nu är jag hemma helt och hållet och det ska bli skönt att äntligen få sova i min egen säng inatt.

Idag fyller pappa år så var där och firade han innan jag hämtade mina saker. Men jag for efter bara 1,5 timme. Har haft en så otrolig hemlängtan att jag nästan började gråta(ändå har jag bara varit 1 km hemmifrån)

[Vargöga]
0

Borta bra men hemma bäst är verkligen ett bra ordspråk. Känner precis som du om jag blir borta allt för länge.

[Vargöga]
0

Imorgon blir det en städdag här hemma. Då skall det städas ordentligt. Skrubbas här och där, dammsuga och moppa och damma.

Detta blir min "vilodag" haha. Vilodag från träningen alltså. Kan inte sitta hela dagen vid datorn så det blir att städa och byta sängkläder osv.

[Vargöga]
0

Imorgon skall jag på mitt jobb, första dagen. 2 timmar med plastoleksaker.

[Vargöga]
0

Poppar popcorn just nu. Är så tuggsugen occh det var det enda jag hade hemma.