Sagan om Ringen iFokus

Sagan om Ringen

Etikettoff-topic
Läst 1429 ggr
Wand
0

Trevlig helg! 13/4 - 15/4

Godmorgon medmänniskor! Idag är det fredag och det är vackert väder här i Bergsjö.

Mitt påsklov börjar nå sitt slut vilket känns skönt, jag ska idag få trevligt besök från min vän Benjamin och därmed ska håret kapas. Riktigt hur det blir har jag inte bestämt ännu, ni får be till en högre makt att det blir bra…

Ikväll ska jag hem till min far och jag misstänker då att helgen blir lugn och behaglig.

Vad ska ni hitta på för skoj denna helg?

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Vargöga]
0

Har varit och tränat idag, det var ett tag sedan jag var dit. Hade glömt bort hur skönt det är när man tränat. Kroppen känns okej och jag är stolt över mitt första styrketräningspass på egen hand.

[Momiji]
0

Hallå!

Ursäkta att jag varit lite frånvarade senaste dagarna. Har hållt på med mammas present för fullt. Har nu sår på händerna där jag haft blåsor, 2 vrickade fötter och en sträckt rygg. Men den börjar bli klar nu, äntligen!

Ikväll blir det ost och kex till Morden i Midsomer Glad

[Vargöga]
0

Har det ganska bra här på avdelningen. Mat flera gånger om dagen, samtal varje dag och pingis med personalen. Kan det bli bättre? ;-) Nä, på måndag vill jag hem efter samtalet med läkaren. Dessutom kommer min pappa på onsdag som jag inte träffat på tio år. Han undrar varför jag är på sjukhuset så ofta.

Wand
0

Momiji, ingen fara på taket, vi har ju alla liv utanför iFokus (tro det eller ej!) Flört

EmiliaP, vad spännande att se din far efter så många år! Önskar er båda lycka till. 

Här hemma är helgen trevlig. Sitter och äter godis och smuttar på cola, och så fick jag hem min älskade tidvändare idag. Klippte mig som sagt även igår, blev nöjd fast korthårig!

Nu ska jag ta det lugnt och leta någon bra film.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Vargöga]
0

Tack Wand. Jo det kommer att bli spännande och nervöst. Idag blir det en ganska lugn dag. Vila från gymmet men det blir pingis två gånger idag. Funderar på att gå ut på en promenad men det är minusgrader här och jag har ingen jacka med mig hit. Trodde inte det skulle bli så här kallt.