Sagan om Ringen iFokus

Sagan om Ringen

Etikett: off-topic
Läst 1173 ggr
[Momiji]
0

Trevlig helg 6/4 - 8/4 och glad påsk!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad påsk på er alla!

Idag ska jag till mamma och pappa och grilla med mormor och morfar och mormors lillebror och hans fru + hans assistenter. Eller, jag ska inte grilla utan jag gör min mat inne och får gå ut och sätta mig sen och äta.

Imorron blir det den vanliga påsklunchen hos farmor och farfar med pappas syskon och mina kusiner. Får väl se vilka som kommer då ena kusinen för tillfället är bosatt i Oslo(sist jag hörde någonting iallafall).

På söndag har jag ingen aning om vad jag ska göra, så jag funderar på en riktig filmdag. Har inte haft det på ett tag, tänkte ha det för någon vecka sedan men det blev aldrig av.

Ha en riktig trevlig dag och påskhelg allihopa önskar jag och mina "påskharar" Glad

Wand
0

Först av allt: Ha en glad påsk allesammans! 

Helgen kommer spenderas hemma hos min mor med min pojkvän. Vi har varit med varandra i lite över ett dygn nu och jag har en sådan ångest över hans hemresa på söndag.
Distansförhållanden är lite sådär halvjobbigt.

Ligger just nu och kollar på "about a boy" och väntar på att Robin ska vakna. Han är lite sjuk och trött tyvärr.

Imorgon blir det väl påskfirande och sådana saker, mys och så.

Ha en trevlig helg!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Momiji]
0

Jamen, det vart hela släkten idag. Kusinen kom hem från Oslo och hans storebror hade med sig sin fästmö också Glad Riktigt trevlig lunch/middag om farmor bara hade kommit ihåg att jag inte tål ägg. Hennes plan var att jag skulle äta mig mätt på det Obestämd Men jag räddade mig själv genom att koka morötter och göra potatis och morotsmos med lingonsylt. Sen fyllde jag på med mackor tills jag blev mätt. Sen hade dom fått för sig att vi skulle ha familjefotografering, igen! Vi har en varje jul och det är jobbigt nog men nu var inte min ena farbrors fru med i julas så då skulle vi bestämmt ha en fotografering till. Tycker det ser så hemskt tillgjort ut då alla ska ställa upp sig som på ett skolfoto och så ska det tas minst 5 bilder som man sen ska vara tvungen att se varje gång man kommer till farmor och farfar.

Nåja, resten av påsken ska jag umgås med mina kaniner Glad

[Vargöga]
0

Har varit hos min mor i Sverige med äldsta tjejen. Åker hem till Åland imorgon eftermiddag.

[Momiji]
0

Snart dags för Morden i Midsomer Glad

Wand
0

Vaknade imorse med en fruktansvärd ångest. Vid 10:15 åkte jag och Robin in till staden' och vid 11:15 sade vi adjö, det känns inte helt okej. 
Saknar honom såååå mycket, men jag vet i alla fall nu att jag inte kommer få vänta i ytterligare 5 månader på nästa gång vi ses, vi kommer förhoppningsvis att kunna ses nästa månad igen. Så, det känns bra ändå.

Det är ju sommar snart också! Skrattande

Har även bestämt med min mor och hennes sambo att jag ska flytta tillbaka hem till dem, så nu ska vi renovera lekstugan till mig + bygga ut med hundgård till Gaia så hon har plats att vara på när jag är i skolan. Det känns väldigt bra faktiskt.
Flyttade hem till min far i slutet av augusti och innan dess hade jag aldrig någonsin i hela mitt liv bott hos honom (bara sovit där ibland), och när jag väl kom dit så kändes det bra. Nu känns det dock som att jag fått nog, så nu ska jag hem.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?