Sagan om Ringen iFokus

Sagan om Ringen

Etikettoff-topic
Läst 2276 ggr
Wand
0

Trevlig helg! 16/3 - 18/3

Nu är det fredag och jag sitter här och väntar på att få åka iväg med bussen till skolan. 
Efter skolan så ska jag ta ut vovven Gaia i skogen och låta henne springa av sig, sedan ska jag nog läsa lite (Sagan om Ringen, såklart!), se på film och ha det skönt. Helgen kommer nog enbart bestå av måndagsförberedelser, fyller ju 18 då. Oskyldig

Hur ser era helgplaner ut? Skrattande

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Momiji]
1

Hejsan!

Denna helgen kommer nog spenderas hos mormor och morfar. Moster är borta i helgen så hennes hund är där. Så det blir att vara där och leka med henne och avlösa morfar med rastningen. Morfar brukar ta ut henne på tvåtimmarsprommenader i skogen så tar jag henne på dom kortare halvtimmesprommenaderna mellan. Egentligen var mosters planer att jag skulle vara hos hunden på helgerna då hon är borta, tills hon kom på att jag inte vill lämna mina kaniner så länge. Har aldrig varit ifrån mina kaniner längre än 1,5 dygn(for iväg 09.00 på lördag och kom hem 21.00 på söndag) och det var jobbigt nog. Så därför bor hunden hos mormor och morfar på helgerna och så är jag där med den. Har passat henne sen hon var valp, hundar är så mysiga(fast jag föredrar kaniner Glad).

Annars blir det att ta det lugnt, nästa helg kommer jag inte att få en lugn minut. Då är det födelsedagskalas för hela slanten fredag, lördag och söndag. Men det får ni höra om i nästa helgtråd Tungan ute

Wand
0

#1 Vad härligt det låter! Skrattande Själv hade jag kaniner som liten, skulle gärna skaffa en stor innekanin som går löst, men min hund har redan gått på en av mina möss, så jag vågar mig inte på det… Rynkar på näsan

Hoppas allt går bra och blir trevligt i alla fall! Glad

Wand
0

Vill ge eder alla en liten kram(som jag lite fint hittade inne på smyckestillverkning iFokus)!

th_grouphug

[Momiji]
0

# 3 Ha! Den snor jag Glad

[Vargöga]
0

Skall vara hemma i helgen. Har ju dagspermission. På söndag skall jag börja på min första simträning i klubben. Skrattande

[Momiji]
0

Ojoj vilket väder vi har haft. Imorse snöade det, när jag gick till mormor och morfar sken solen och det var så varmt att jag fick ta av mig jackan och sen när jag gick hem var det snöstorm. Härligt att bo i norrbotten Tungan ute

Wand
0

#6 Men gud så jobbigt! Förvånad Här i Hälsingland har vi det häääärligt, härligt om dagarna! Plusgrader, blå himmel och skinande sol. De senaste 3 dagarna har det gårr från igenisade vägar till bar asfalt och bara åkrar. Skööönt! 

För övrigt så är det riktigt enerverande att vara jag, för jag AVSKYR helger. Blir så rastlös utan måsten, vill ha skola och rutiner, vill ha något att fokusera livet på liksom. Undrar om jag är tragisk eller superduktig… Cool

Beställde skor igår, ni som har mig på facebook lär väl ha beskådat det hela, men ni som inte har det måste ju också få veta(när man är lycklig ska man inte behöva hålla det inne!). Köpte nämligen mina första egna högklackade, och dyra jävlar också. 1695 kronor kostade de, men det är det värt. Så till veckan, troligen på tisdag, anländer kalaset (som även innehåller ett linne, ett par shorts och ett par nya tygskor då mina är trasiga och sulan håller på att lossna på de båda, hehe).

Härligt, härligt! Ska beställa lite böcker på måndag också, det blir nog Harry Potter and the chamber of secrets, vill ju påbörja min engelska serie likväl som min svenska, samt Harry Potter och halvblodsprinsen. Wolf Brother också, självfallet, och så Ringarnas Herre: De två tornen.

Ruinerad men lycklig!

Vill även ha hem min tidvändare helst igår. KyssKyss

[Momiji]
0

Jo, såg skorna, skitsnygga Glad

Själv längtar jag till gatorna är isfria så jag kan ta på mig högklackat, har ett par fina skor som jag köpte i höstas innan snön kom som jag verkligen vill börja använda igen. Underbaraste klackarna någonsin är det på dom Glad

[Momiji]
0

Sista dagen på helgen nu, och sista dagen som hundvakt. Ska börja göra mig iordning snart för att fara iväg. Ikväll blir det film. Fick hem 2 filmer i fredags som jag inte hunnit se än.

Wand
0

Låter skönt!

Jag är så rastlös att jag håller på att spricka. Vill bara lägga mig och sova så det blir måndag igen. Rynkar på näsan

[Momiji]
0

Förstår dig, det blir ju ingen vanlig måndag för dig imorron Flört

[Vargöga]
0

Har just varit ute på en lång promenad. Skulle även ha blivit simning idag men den blev inställd. Gråter