Sagan om Ringen iFokus

Sagan om Ringen

Etikettoff-topic
Läst 1129 ggr
[Momiji]
0

Gomorron 10 mars

God morgon, god morgon! Hör fåglar sjunga glatt god morgon, god morgon i kör!

Hejsan på er! sitter här och njuter av mina nya tavlor. Blev jättefint när dom kom upp på väggen Glad Har hunnit använda nå nya rengöringsdukar på toan också så jag har "tvätttat" väggarna därinne.

Idag blir det att fara till en kompis och så ska vi ha musikalkväll. Ska se på Grease, Cry Baby, Hairspray, Sound of Music och sånna filmer. Funderar på om jag skulle dra med mina Marilyn Monroe-filmer också Glad

Nu ska vi se om det är något roligt på tv

Ha en trevlig dag allihopa!

[Vargöga]
0

Godmorgon alles.

Idag kanske jag får permission iaf. Håll tummarna för mig. SÅ mycket roligare hemma fast jag gör exakt samma saker här som hemma. Tungan ute

Försöker luska ut hur jag skall få mina saker till min nya hobby. Obestämd

Wand
0

Godmorgon! 

Sitter här och äter havregrynsgröt med frysta blåbär och mjölk. För den som gillar gröt är det gott!

Fick sovmorgon idag, sov till 08:40 faktiskt. Det var inte skönt, jag trivs bäst då jag vaknar tidigt. 

Idag hade jag tänkt att städa lite. Då det inte blev något av i torsdags så får jag väl göra det idag då, eftersom att min mor antagligen kommer hem ikväll.

Har inte så mycket mer att tillägga, men det kanske kommer! Klockan är ju inte så mycket ännu. Cool

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Vargöga]
0

Ingen permission idag men några timmar imorgon skall jag få. Lite är mer än ingenting. Skrattande

[Momiji]
0

Har nyss kommit hem från en vända på stan, eller, det var mer att gå till djuraffären, köpa kaninmat och sen gå och köpa mat till mig själv och gå hem och äta.

Har gjort mig klar för ikväll(betyder egentligen att jag noga sett till att jag inte har på mig någonting med parfym) och tycker att klockan kan bli 18.00 snart Skrattande