Sagan om Ringen iFokus

Sagan om Ringen

Etikettoff-topic
Läst 1034 ggr
[Momiji]
0

Gomorron 9 mars

Hallå på er!

Idag blir det att fara till farmor och farfar och äta palt med kusinerna, sen svänger jag nog förbi mormor och morfar. Har inte varit där på en vecka.

Hoppas ni har en trevlig dag Glad

[Vargöga]
0

Äsch då du hann för mig. Flört

Idag skall jag till KBT för första gången så det kommer att bli intressant att veta vad vi kommer fram till. Senare på eftermiddagen skall jag få träffa mina flickor igen.

[Momiji]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kul att du får träffa dina flickor Glad

Mamma drog med mig på DollarStore och ÖB och köpte tidiga födelsedagspresenter åt mig. 2 tavlor med körsbärsblommor på, en ljushållare som ser ut som en lampa, 2 nya handdukar och en liten sy-sax eftersom jag bara har en stor. Hade varit en perfekt dag om det hade sett trevligare ut utomhus

Wand
0

Hejhejhej!!!!! 

Har varit lite "afk" idag, eller hur man säger. Ursäktar detta!

I alla fall så har dagen varit rätt seg. Vaknade, tog ut Gaia, somnade igen, vaknade, tog ut Gaia, klädde på mig, bytte om, bytte om, bytte om, bytte om, sminkade mig, bytte om, och sådana där småsaker.

Har även diskat en jäkla massa disk här hemma som min mor lämnade efter sig innan hon åkte till Stockholm, en fin avskedspresent liksom.
Stod där och diskade i över en timme och det är mer än hälften kvar nu. Orkar inte fortsätta, aaahhh…

Har varit supertrött hela dagen, och likadant igår. Förstår inte vad det är med mig! Somnar hela tiden, nästan som att man är lite slut i kroppen. Blott 18 år gammal, ack, ack.

Näe, nu ska jag klura på lite tatueringsidéer, fyller ju år om drygt en vecka och dagen efter är det dags för tatuering #4, den ska bli perfekt. 
Och så ska jag prata lite med pojken också, såklart, hihi.

Letar även någon bra film att se, och jag tror faktiskt att jag ska slå på Sagan om Ringen, det var några veckor sedan jag såg dem sist om jag ska vara ärlig! Brukar se dem 2 gånger i månaden ungefär, hehe.
OCH så ska jag självfallet äta Ben&Jerry's till filmen! 

EmiliaP, vad intressant med KBT! Jag har själv bett om KBT-behandling hos bup, men de ansåg inte att det behövdes. Bull…

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Thaeri
0

Palt skulle vara kul att testa, känns lite fel att inte ha ätit det en enda gång trots 1/4 del av släkten från Norrbotten. Iofs kanske det inte är lika stort i de finsktalade delarna?

[Momiji]
0

Jag bor ju själv i "paltens huvudstad" så vi äter nog lite mer palt än dom övriga norrbottningarna. Dock har ju farmor ett fuskrecept, hon byter ut stora delar av potatisen mot havregryn så det blir egentligen som stora klumpar av havregrynsgröt istället. Har alltid varit väldigt misstänksam mot farmors palt och för några månader sedan så avslöjade hon det. Hon sa att ingen märkte någon skillnad, men det har jag gjort hela tiden