Sagan om Ringen iFokus

Sagan om Ringen

Etikettoff-topic
Läst 1446 ggr
[Momiji]
0

Gomorron 7:e mars

Gomorron

Är fortfarande sjuk. Tycker att jag kan ta och bli frisk snart.

Igår läste jag klart veckans kapitel. Har tänkt att läsa igenom det en vända till också bara för att komma in i boken ordentligt.

Men nu blir det citron-te med honung och så ska jag läggga mig igen.

Ha en trevlig dag Glad

[Vargöga]
0

Började läsa igår och fortsätter idag efter lunchen.

Var till min KP på Dagkliniken för ett samtal.

Wand
0

Godmorgon, godmorgon! Jag är seg idag, det hör till ovanligheten. Oskyldig

Har ju haft ett himla sjå med hunvakteriet som gått galet sedan i måndags, men idag åker hunden äntligen hem till sig, så jag ska ta tillfället i akt och ta med Gaia till min mor och ha ett lugnt och underbart avslut av lovet. 

Ska läsa kapitlet då med, har haft lite knapert med egentid denna vecka… Så böckerna flyger självfallet med. Oskyldig

Nu ska jag äta nudlar!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Momiji]
0

Åh! Nu blev ju jag sugen på nudlar. Nudlar med kokosmjölk, chilisås och soya Glad

Wand
0

#3 Det är så man ska äta nudlar! Skrattande Fast själv kör jag på snabbnudlar med creme fraiche, funkar det med. Jag hade dock glömt bort hur äckligt det är med "vanliga" snabbnudlar, i vanliga fall så köper jag på Dollar Store, de har ett speciellt märke med nudlar som är helt fantastiska… nomnom!

[Momiji]
0

Ja, man vänjer sig som att inte äta dom som vanligt.
Brukat också köpa på DollarStore, 5 st för 10 kr. Alldeles lagomt pris Glad

Wand
0

Jo precis! 

Ja eller hur. Skrattande Och de är ju sååå goda. Gillar att de är tunnare och har lite annan smak på kryddningen än "vanliga" snabbnudlar… de jag åt idag var helt smaklösa, riktigt tråkigt. Rynkar på näsan

[Momiji]
0

Jo, dock har jag ju inte så stort urval av kryddor eftersom jag är vegetarian, men jag älskar deras grönsakskrydda Glad Kommer ihåg första gången jag åt dom, det var helt underbart!

Dock fick jag nyss ett bevis varför jag inte ska laga mat när jag är sjuk. Blev så sugen på nudlar att jag bestämmde mig för att göra en nudelsoppa. Men då jag sköljde ur kastrullen innan jag skulle he in vattnet så hällde jag skölj-vattnet över min egen fot istället för i diskhon. Men nu har jag iallafall min nudelsoppa Glad