Hur många gånger...
Har ni läst böckerna
?
Jag har inlett triologin ett par gånger, men läst Silmarillion cirka två tre gånger 

Trilogin har jag läst ett par gånger men bara första gången var komplett, Silmarillion och Bilbo dock bara en gång var sen har jag lite tecknade versioner av Bilbo och trilogin förståss
Sen har jag kört data-spelet om trilogin några gånger och "nosat" på brädspelet
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Jag har läst de gamla svenska översättnignarna två gånger vardera. Borde ta mig i kragen och läsa originalet någon gång.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Har läst trilogin några gånger, vet inte hur många. Det senaste året har det varit Harry Potter som stått på schemat, som jag läst om och om igen varenda gång jag läst ut dem… så nu är jag på trilogin igen, äntligen. ^_^
The Hobbit har jag läst en gång. Övriga böcker ska jag köra igenom då jag är klar med dessa nu, hihi.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Har nog läst bilbo två gånger, silmarillion och trilogin 3-4 gånger ;) + att mamma läste både bilbo och trilogin iaf som godnatt-saga för mig och min syster när vi var små :D
Mvh, Sara
S*Capsicum's, www.capsicumcats.se
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Har läst triologin och Bilbo en gång och sen sett filmerna ett x-antal gånger. Skulle hellre vilja läsa böckerna på engelska för översättningarna tycker jag blir fel ibland. Så som det brukar gör när det översätts.
Bara en gång! Läste var bok innan respektive film kom
Men jag vill naturligtvis läsa om dem. De står i bokhyllan! Fast jag kommer att köpa böckerna på engelska.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Har läst dem ett tjogotal gånger. Bilbo en gång, Silmarillion har jag provat med två gånger men inte lyckats helt.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Har läst dom en gång, men är inne på min andra nu med bokgruppen 
Härligt Momiji. Har börjat om jag med.