Sagan om ringen blir bok!

Vad pratar hon om? Boken eller rättare sagt böckerna kom ju först!? Det är ju dom filmen bygger på, inte tvärtom
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Hahaha, ja, jag fick mig en riktig tankeställare av denna artikel häromdagen. Kan man verkligen vara så utomordentligt korkad?
Fast sedan fick jag veta att artikeln var skriven ironiskt, så då började det klarna upp i huvudet. Tydligen fattar man detta om man kan läsa hela artikeln, (har inte läst hela själv) detta är ju bara utklippt.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Wait. What? Är hon seriös? My god…
Är hon seriös? Någon som vet?

Har i och för sig en bok som är gjord efter Sagan om Ringen filmerna. Den heter: "The Lord of the Rings Weapons and Warfare" och innehåller som titeln anger en hel del info om olika slag före och under ringens krig sammt fullständiga rustningsdetaljer för både karaktärer och arméer. Den bygger helt och hållet på filmerna, men den är knappast någon pocket, kan det vara den hon menar? Vore intressant att läsa hela artikeln
Näe, har fått förklarat för mig av en riktigt uppretad person på facebook att detta är en parodi, och det är inte hon som står som författare i artikeln som är originalförfattare till denna om jag förstått rätt. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Detta är en fejk. Finns flera såna ute på nätet med samma bild och en snartlik text. Samma bild och så vidare. :-P

Själva artikeln är inte fejk, den fanns, men man ska läsa hela för att förstå den.
Läs här om vad det hela handlade om.
Hatar cancer och älskar vårlökar.

#9: Skall det där var en parodi så har han verkligen konstigt sinne för humor, jag tyckte inte det var ett dugg roligt, dessutom är det fullt med sakfel, så karln håller sig inte ens till sanningen

Som tex?

#11: T.ex.
"Sagen om ringen har, om Ni inte redan märkt det, plötsligt blivit tre delar"

Hårklyveri, man brukar ju kalla hela serien "Sagan om Ringen".