Sagan om Ringen iFokus

Sagan om Ringen

Etikettoff-topic
Läst 1117 ggr
Wand
0

Godmorgon 5:e mars

Idag ska jag åka in till Delsbo och följa med en vän till tandläkaren samt hämta hem en liten tik vid namn Mario som ska bo här i några dagar. 

Ska börja läsa Sagan om Ringen igen, eller ja, Ringarnas Herre som det nu heter, ikväll tror jag närmare bestämt, och dricka lite cola och äta lite godis till det.
Myskväll påväg!

Kanske ska läxa upp min far litegrann också, det får tiden utvisa…

Ha en fantastisk dag!

P.S Jag fyller år om exakt två veckor, det finns nog ingen som älskar att fylla år mer än jag.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Vargöga]
0

Jag älskar också att fylla år men har allt som oftast ingen att fira med. Fyllde år i torsdags i förra veckan. Tungan ute

Undrade just varför det inte fanns någon Godmorgon-tråd och tänkte starta en men du hann föra Wand. Skrattande

Wand
0

Haha! Så kan det gå, tråkigt kan man ju tycka. Rynkar på näsan Jag hoppas att min födelsedag blir behaglig. Jag fyller 18, men olikt andra nymyndiga personer så tänker jag inte gå till krogen, utan jag ska sitta hemma och ha en fantastiskt skön dag med tårta och familj. Hohoho! 

Ja, jag var beredd på att se en Godmorgon-tråd faktiskt, men nu fick jag ju starta en istället då. Din tur imorgon kanske. Flört

[Vargöga]
0

Var inte heller ut när jag fyllde 18. Tungan ute

Wand
0

Det är bra det, bara onödigt när man kan spendera dagen på ett mysigt sätt istället. Utan att förlora en massa pengar dessutom…

[Vargöga]
0

Precis. Har varit på krogen endast 2 gånger i mitt liv och då är jag över 30 år. Hahaha!

[Momiji]
0

Gomorron!

Har legat och läst på veckans kapitel nu på morgonen. Det var ett tag sedan jag läste böckerna sist så jag försöker komma in i dom ordentligt. Men det har börjat släppa Glad

Är nu nästan helblond efter besöket hos syrran igår. Bara en blekning kvar.

Själv fyller jag år om 2 veckor och 5 dagar, blir storkalas med släkten eftersom vi slår ihop mosters(19 mars, fyller 39) min(24 mars, fyller 22) och morfars(29 mars, fyller 70) födelsedagar.

For inte heller på krogen när jag fyllde 18. Första gången jag var på krogen var under sommaren det året(2008), och då sprang jag bara in för att leta en kompis som "bara" skulle in och använda toan(den natten slutade med att jag fick sitta med henne på akuten till 8 på morgonen). Har sen bara varit ut 3 gånger, här i Sverige då. På Irland var jag ut varje dag under veckan jag var där. Men där är det ju som en annan sak. Dom går inte ut för att supa sig fulla och dansa på dansgolv som är överfulla och där musiken är så hög att man inte kan prata. Där var det mer att man tog sig nått glas, pratade och gick hem.

Dagen kommer att ägnas åt läsande och skrivande, har inga planer på att gå utanför dörren ens. Bara en lugn dag hemma Glad