Sagan om Ringen iFokus

Sagan om Ringen

Etikettoff-topic
Läst 1204 ggr
[Momiji]
0

God morgon 4:e mars

God morgon allihopa! Ligger på en madrass på golvet hemma hos mina föräldrar. Har haft filmkväll med min lillebror. Idag blir det släktkalas och sen ska jag hem till min storasyster som lovat mig att fixa mitt hår. Ha en trevlig söndag!

Wand
0

Låter som en härlig söndag! 

Mina småsystrar fyller 7 år idag, dessvärre kan jag inte ta mig till min mor så jag får fira dem en annan dag.
Får väl också säga det klassiska "jag mår som jag förtjänar" efter gårdagens bravader…

Idag ska jag gå ut med hunden Gaia och ha det så skönt som möjligt. Jag ska även antagligen få hem hundfrämmande för några dagar, så då ska jag även invänta det. 

Lovet är i alla fall väldigt välkommet denna vecka!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Vargöga]
0

Godmorgon. Nyss vaknat och sitter och äter min frukost vid datorn. Senare på dagen skall jag tillbaka till avdelningen.

[Momiji]
0

Nu börjar det bli dags att dra sig mot affären och köpa ost och kex, sen vidare till syrran för att få håret färgat och se film Glad

[Vargöga]
0

Vad skall du se på för film?

CorneliaAndersson
0

Vilken hårfärg ska du ha?? :D

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Wand
1

Ost och kex, mumsmums! 

Jag ska nog dra mig ner till macken och köpa lite godis jag, är det helg så är det liksom…

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Vargöga]
0

Har just ätit kvällsmål och fått mina kvällsmediciner så inom en timme sussar jag gott. Hehe!

Jag har också ätit godis idag. Tungan ute

[Momiji]
1

Det blev "Allt en tjej vill ha" och håret blev blondare. Behövs bara en vända till innan hela håret är blont nu Glad Osten var jättegod, men jag som har en tendens att leka med maten lyckades förstöra en halv ost i hopp om att lyckas få nobelpriset. Gick inge vidare men jag hade kul iallafall. Nu har resterna av osten bosatt sig i syrrans soptunna. Blev en jobbig prommenad hem då byxorna är för stora i midjan och jag fick dra upp dom hela tiden. Men nu ska jag bädda ner mig i sängen och läsa, bara byta vatten hos kaninerna först.

Gonatt