Vilken karaktär ska bort?
Finns det någon av alla karaktärer som ni tycker förstör en del av historien? Om ja, vilken, och varför tycker ni så? Vad/vilken tycker ni skulle ha tagit dess plats istället?
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Tycker att castingen av alla skådisarna var otroligt bra… men om man läser böckerna innan man ser filmerna så har man nog en annan åsikt….

Vet inte riktigt, det skulle nog bli Glorfindel istället för Arwen sista biten till Vattnadal, som det är i boken
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

#2 För oss/mig som inte läst boken, vad menar du?

#3: I boken är det Glorfindel som möter Aragorn och hoberna i skogen på väg till vadstället till Vattnadal, inte Arwen

aha
Håller med # 2
Hon som spelar Galadriel i filmerna. Tycker dom kunde ha valt en annan till den rollen. Hon ser för… tja, "bitchig" ut…
#7 Verkligen? Jag tycker hemskt mycket om Cate Blanchett i den rollen! Men kan ändå till viss del förstå hur du menar.
#8 Ja, det är nåt med hennes ansikte jag inte tycker om. Hon skulle säkert passa jättebra i nån annan film, men inte som Galadriel. Hade jag fått välja hade jag satt Jane Seymour som henne :)
Visserligen är det karaktärer och inte skådespelare som menas, men okej! Jag har aldrig sett Jane "in action" så kan inte yttra mig om det. Men kan inte tänka mig någon annan spela Galadriel bättre än Cate. Tycker att hon passar som henne. ^_^
Ojdå, förlåt mej. I got carried away there 
Lite OT, men kolla på Dr Quinn ;)
Annars har jag direkt inget emot nån karaktär :)

Lite knepig fråga det här, om vi håller oss till karaktär och inte skådespelare så har jag svårt att se hur man skulle ta bort någon karaktär, det skulle ju förändra hela storyn
Skulle möjligen vara Tom Bombadill då, han är ju redan struken i dom filmversioner som gjorts

#11 Men hon har blivit gammal, åldrats bra dock även om det är tack vare lite fusk 
#12 Haha, det är lite det som är grejen! Kanske finns en del av storyn som man inte alls gillar. Och det är ju bara egna spekulationer, inte direkt så att man stenhårt måste tycka att "usch vad jag avskyr den där". ^_^
Själv ser jag Galadriel som en lite åldrad, fast vacker kvinna. Med andra ord: Jane Seymour (för mej ialla fall). Men som sagt: Smaken är som baken ;)

Arven kan de pilla ut. jag tycker Aragorn skulle gifta sig med Eowyn istallet.
Hatar cancer och älskar vårlökar.