OT - Helgen?
Vad kommer ni att göra i helgen? Jag skall försöka spåna på en artikel och ragga lite mera folk hit till sajten.
Jag är hemma på permission så jag hoppas att jag klarar mig enda till söndag utan att bryta ihop. 
Jag ska umgås med familjen, städa, tvätta och plugga.. Hehe. 
Ska skriva klart artikeln som jag började på under veckan, sen ska jag till syrran på söndag och ha myskväll. Blir ost och kex, film och så ska hon färga mitt hår(som för tillfället ser hemkt ut: mörkbrunt, blonda slingor och en mörkblond utväxt
). Ska väl ta och städa också.
# 0 Håller tummarna för att helgen ska flyta på utan problem 
Tack Momiji.
Jag skall även försöka virka grytlappar till Pelaren (klubbhus för pskyiskt sjuka). Dom de har är tunna och små. Brände mig på en plåt sist. Så nu gör jag i de åländska färgerna så det borde räcka med dessa tre färgerna så det blir tjockt och bra att hålla i sen. 
Imorgon ska jag och min lilla tik Gaia åka in till staden och träffa en dalmatiner som kanske får flytta hem hit(det beror ju helt på hur morgondagens träff går
) och på kvällen ska jag faktiskt umgås med folk(!) då en bekant fyller 20. För första gången på 4 månader ska jag göra något annat än att sitta hemma på en helg, hmm…
På söndag blir det lugnt. Ska antagligen ut och spårträna lite med Gaia och bara ha det skönt! Och nu har ju även sportlovet startat, så jag ska göra ungefär det hela resten av veckan också.
Hoppas ni övriga får en kanonbra helg också!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?