Annons:
Etikettfilmatiseringar-och-skådespelare
Läst 2631 ggr
Yen-Chan
2013-08-25 20:08

Träff med någon Skådis!? :D

Någon som träffat en Sagan om Ringen skådis?! Berätta i så fall hur det var och vem ni mötte! Skulle va kul att veta.

Jag träffade iaf John Rhys Davies (Gimli) på Science Fiction mässan i Göteborg 😃 Gick runt med ett stort leende på läpparna flera dar sen efteråt. Filmade runt en del med så vill ni se - klicka på länken ^^

http://www.youtube.com/watch?v=MfeKSR8mU5Q

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Annons:
darkness
2014-05-01 21:00
#1

Min svägerska har träffat john rhys davies"gimli" och billy boyd "pippin" ^^

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

darkness
2014-05-01 21:02
#2

Hon berätta även att billy var mer frammåt. Han prata och skratta mycket samt att hon fick kramar av honom och ett kort där de håller om varandra :) John satt på andra sidan av ett bord.. :P

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Sommarek
2014-06-27 11:54
#3

Jag har träffat en del; jobbade på ett konvent i London under ett par år (inte i rad, alltså, men när eventet väl var igång 😃).  Med ett par undantag har alla varit väldigt gulliga och roliga, men av någon anledning är de alla smått förvirrade.

"Gå in till vänster där, så kommer du fram."  *skådis börjar gå åt höger*
"Nej, vänster. Andra hållet."  *skådis backar och ser förvirrad ut*
"Suck. Här, följ efter mig…"

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Calcifer
2014-07-19 11:10
#4

Jag har träffat han som spelar Haldir. Det var inte den trevligaste upplevelsen. Första dagen ja, andra dagen nej. Jag fick ett dåligt intryck av honom och var riktigt upprörd och mina vänner höll med om att han var väldigt otrevlig andra gången jag pratade med honom och sen att han stank av alkohol och hade samma kläder som dagen innan gjorde väl inte saken bättre - dvs, han hade förmodligen varit ute och festat som en idiot hela natten. Tycker man kan ha lite bättre pondus när man vet att man en hel dag ska träffa fans som kanske verkligen, verkligen, verkligen vill träffa en och rest långt för att göra det.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sommarek
2014-07-21 16:09
#5

#4 Det låter… inte som honom, ärligt talat. Inte för att vi är världsbästisar, direkt, men vi har både träffats och jobbat ihop en del gånger, och har aldrig varken hört någon uppleva något liknande eller hört ett otrevligt ord från karln själv…!

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

[Oceansoul]
2014-08-04 06:54
#6

Har träffat Elijah Wood och Sean Astin. Eftersom att man knappt fick 15 sekunder med Elijah blev det bara en snabb kram, autograf och sedan iväg (det var för mycket folk) Men med Sean Astin kunde man umgås en bra stund..

Annons:
lekandur
2014-08-11 15:58
#7

Jag är inte ett dugg avensjuk på dig Oceansoul!! 😭

Where you invest your love
you invest your life 

[Oceansoul]
2014-08-11 21:42
#8

#7 

Håll koll på Sci-fi mässorna och vilka gäster som dyker upp :) Fick åka från Stockholm till Götet för att träffa Elijah men Sean träffade jag i Stockholm.

Calcifer
2014-08-13 20:48
#9

Och jag fick åka till London för att träffa Craig. xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: