Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1053 ggr
Wand
6/5/12, 10:39 AM

Förlåt igen!

Jag vill återigen passa på att be om ursäkt för min frånvaro från sajten, jag är inte inne mycket på iFokus över huvudtaget nu och har ingen ork. Depressionen och ångesten har tagit över och just nu kämpar jag för att orka varenda dag, provar olika mediciner och har utredningar med läkare och psykolog mm. 

Jag kommer troligtvis vara frånvarande under större delen av sommaren också, och jag hoppas att ni kan ha överseende med detta, jag behöver sortera ut mitt liv.

Jag vet att mina fantastiska Medarbetare kan hjälpa till medan jag är borta, och utöver det så hoppas jag att ni alla medlemmar gör detsamma!

Tusentals hobbitkramar. 

/Wand

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Annons:
[Vargöga]
6/5/12, 2:54 PM
#1

Bli frisk först och sen kommer du till oss. Skrattande

Krya på dig och en massa styrkekramar till dig.

[Momiji]
6/6/12, 3:31 PM
#2

Det viktigaste är att du tar hand om dig själv så du mår bättre. Kram på dig!

[Thiah]
6/9/12, 9:04 AM
#3

Ta hand om dig Wand, det går ingen nöd på oss! Glad

Grodan
6/11/12, 5:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Kram, Wand. Kyss


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MissInAction
6/12/12, 9:37 PM
#5

När livet kommer i kapp så gör man bäst i att ta itu med det. Det tar den tid det tar. Och du gör det som du mår bra av och orkar med. Sajten finns kvar för de tillfällen då du har ork Glad Kramar!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Wand
6/14/12, 1:01 AM
#6

Tack så mycket söta ni! Kyss De senaste dagarna så har det blivit ännu mer kaos i mitt liv, min fästman och pojkvän sedan 2 år tillbaka har lämnat mig och min älskade valp Gaia flyttar imorgon pga en hemsk familjesituation. Har fått prova ännu fler mediciner också, allt är helt enkelt bara kaos. 

Ska ta sommaren till att hålla mig så långt ifrån datorn som möjligt men hoppas på att ni alla får en fantastisk och varm sommar med mycket mys, djur OCH framförallt bokläsande. Kyss

*kram*

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Annons:
Upp till toppen
Annons: