Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1050 ggr
[Vargöga]
2012-05-25 06:41

Trevlig helg 25-27 maj

Idag blir det först ett läkarbesök och sen skall jag fara och träna på gymmet. Måste ändå till stan och lämna in en räkning eller två.

Annons:
Wand
2012-05-25 06:46
#1

Idag har jag och pojkvännen vår 2-årsdag, det känns dock inte så jättetrevligt med tanke på att vi inte kan träffas, men vi ska fira det längre fram. 

Ska till skolan om någon timme och sedan ska jag lägga mig i gräset och sola. När jag kommer hem så ska jag ta en långpromenad med Gaia och sedan ska jag nog sova tidigt faktiskt.

Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, möjligen kommer Lisa hit och så har vi en trevlig kväll med ESC och onyttigheter.

Sedan är det bara sol och lathet som styr denna helg! Igår var det 42 grader ute, hiskeligt med tanke på att det blir som varmast i juli/augusti…

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Momiji]
2012-05-25 11:22
#2

Sista extended-verisionen ramlade just in i brevinkastet. Så nu har jag alla 3. Ojoj vad jag ska plåga min lillebror med dom nu. Han var ju bara 5-6 år då filmerna började komma så han fick inte se dom. Vi såg första nu strax efter att jag fick hem den och 2:an och så såg vi halva 2:an igår(jag var jättetrött och ville hem och sova Tungan ute). Så då får vi väl se klart 2:an nu under helgen så han får se 3:an också.

Ikväll har jag tänkt att fara iväg till min gamla folkhögskola. Det ska vara folkmusikpub där ikväll och det är över 1 år sedan jag var på en sån sist. Dom brukar vara några gånger per år men då har det alltid dykt upp något annat just den kvällen. Får väl se om någon annan känner för att följa Obestämd

[Vargöga]
2012-05-25 11:27
#3

Skall försöka att hemmaträna i helgen. Hittat en inspirerande blogg med videoövningar. Blogilates heter den.

Var till läkaren i morse och fick tre olika remisser. Den som överraskade mig är att jag kanske har en meniskskada på mitt högra knä. Rynkar på näsan MR-röntgen är första stället för denna undersökning. Kanske det går så långt att jag måste operera knät och då kommer jag inte att kunna träna så mycket på en väldigt lång tid.

Idag kommer hemhjälpen och vi skall dammsuga och sen gå ut på en promenad men jag tror inte det är så bra för läkaren klämde så hårt på mitt onda knä så det gör ont när jag går. Rynkar på näsan

[Momiji]
2012-05-25 13:59
#4

Blir nog ingen folkmusikpub ikväll. Ska fila på mitt CV istället. Fick just veta att jag ska på anställningsintervju på måndag Glad

[Vargöga]
2012-05-25 17:50
#5

Lite skoj kan du väl ha ikväll och göra CV på söndag. Tungan ute

[Momiji]
2012-05-25 23:14
#6

Nä, vågar inte riskera att komma med ett dåligt CV(sista chansen till ett riktigt sommarjobb i år). Men nu är det klart och så såg jag Sagan om de två tornen med min lillebror och sen massa tv med mamma Glad

Annons:
[Thiah]
2012-05-26 20:36
#7

Dags för eurovision song contest snart. Sambons kompis hade skrivit finska bidraget som inte gick så bra men för sverige kommer det gå desto bättre!

Upp till toppen
Annons: