Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1181 ggr
[Vargöga]
5/12/12, 3:52 PM

Vilken tid på dygnet?

Vilken tid på dygnet brukar ni läsa? Jag föredrar att läsa när jag skall gå och lägga mig. På kvällen alltså. Flört

Annons:
Wand
5/12/12, 4:25 PM
#1

Jag brukar också läsa när jag går och lägger mig! Det är ju den tiden på dagen som man får chansen att lägga sig och slappna av. Det finns inget bättre än att läsa en bok i sitt tysta rum på kvällen. 

Ibland läser jag såklart på dagen också, som när jag måste vänta på bussar i stan' eller så, men annars är det kvällning som gäller.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Vargöga]
5/12/12, 4:33 PM
#2

Jo det händer att jag läser på dagarna med men det är som du säger mycket lugnare på kvällen och ligga och läsa i ett tyst rum och det är mörkt omkring dig med en liten lampa som lyser upp boken. Flört

[Thiah]
5/12/12, 6:12 PM
#3

Är jag inne i en läsarperiod så läser jag närsomhelst. Kan ligga en hel dag och läsa ett par böcker. Älskar att läsa Glad

[Vargöga]
5/12/12, 6:15 PM
#4

Brukar också ha perioder. Tungan ute

[Thiah]
5/12/12, 7:03 PM
#5

Sambon blir störd när jag läser mycket, jag försvinner in i bokens värld och hör inte hans relativt oviktiga blabber Flört

[Vargöga]
5/12/12, 7:09 PM
#6

Haha, det känner jag igen. Skrattande

Annons:
Wand
5/12/12, 9:37 PM
#7

#5 Hahaha, låter som jag när jag läser Harry Potter. Inte ens Sagan om Ringen kan trollbinda mig så hårt. Tog ledigt ifrån skolan för att läsa klart sista boken och låg hela dagen utan kisspauser. Cool

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Thiah]
5/12/12, 10:07 PM
#8

#7 jag har det problemet att alla böcker får mig trollbundna lika hårt, när jag är i min läsarperiod förstås.

Tror inte jag har tillräckligt med böcker hemma (cirka 200 pocket + sambons) för att hålla mig nöjd under sådana perioder. Ingenting duger men allt läses Tungan ute

Wand
5/12/12, 10:14 PM
#9

#8 Hahahahaha! Jag är  väääldigt begränsad med böcker, lika med filmer. Jag läser nästan alltid Harry Potter, Vargbröder eller Sagan om Ringen. Kan aldrig ta mig för att läsa något nytt. Obestämd

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Thiah]
5/12/12, 10:18 PM
#10

#9 jag är nog seg på att välja nått nytt men jag har så mycket som borde läsas så jag tar nått helt nytt ibland. Men om jag bara vill slö läsa så har jag ett gäng harlequin böcker som jag plöjer igenom på 1-2 timmar. Jag är en väldigt snabb läsare, på gott och ont.

Halvdansken
5/15/12, 3:52 PM
#11

När jag ska sova, när annars? Jobb hela dagen, pendlingstid, handla, hemmet, mat, familj, djur, trädgård….

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Upp till toppen
Annons: