Annons:
Etikettfilmatiseringar-och-skådespelare
Läst 3348 ggr
Wand
4/12/12, 10:17 PM

Lord of the rings - Bloopers

Jag sitter just nu i skrivande stund och kollar bloopers på youtube, det är ju nästan det bästa med filmer över huvudtaget tycker jag! 

Ni får gärna dela med er av roliga behind the scenes-klipp, bloopers och annat som kan vara underhållande att beskåda för ett uttråkat öga. Från Lord of the rings (eller The Hobbit) såklart. Flört

Jag gillar Merry och Pippins del… Tyvärr dålig kvalitet.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Annons:
Wand
4/12/12, 10:23 PM
#1

Sitter även och kollar på behind the scenes, det är väldigt intressant, just denna. Hela finns på youtube, varje klipp är 10-15 minuter långt, så ni kan kika om ni vill!

Just nu är jag på del 4, så jag länkar den. Det är bara att gå in på youtube så bör de listas i turordning om ni vill se allt.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Vargöga]
4/15/12, 8:07 AM
#2

Hihi vilken rolig tråd. Skall se om jag hittar något när jag sitter vid min dator hemma.

[Vargöga]
4/28/12, 6:00 PM
#3

Kanske inte blooper men bakom scenenfilm

Dorkiis
4/29/12, 3:23 PM
#4

Alla de här klippen finns i extramaterialet till filmerna i extended versions. det är typ 18-20 h extramaterial och allt är jättekul att se =) Ett tips om ni gillar de här klippen

:holmgreen:
4/29/12, 5:06 PM
#5

Extended versions har jag också sett, helt underbart så jag säger som #4  ;P


Wand
4/29/12, 9:54 PM
#6

#4 Jaså? Jag har extended version på datorn men inte de köpta skivorna *hosthost* så jag har inte extramaterialet, bara filmerna. 

Kanske dags att investera i dem då. Cool Vi har ju två upplagor av de vanliga versionerna hemma av någon anledning.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Annons:
Dorkiis
4/29/12, 9:57 PM
#7

#6 hehe man samlar på sig ett par upplagor har jag märkt.. jag har de vanliga filmerna både på dvd och blu-ray och de extended både på dvd och blu-ray :P Jag vill inte tänka på hur mycket de har kostat tillsammans!

hahael
12/25/12, 8:47 PM
#8

Ååå herre gud Merry och Pippin xD Garvade högt :)

Klart att laxen ska ha en jolle

ThreeStars
12/30/12, 4:46 AM
#9

Jag fick extended edition i julklapp… och enligt den är det 26h extra med intervjuer och sånt :'D

Timmorn
1/27/13, 1:00 PM
#10

Jag kommer ihåg att jag och mina tjejkompisar tittade igenom allt extramaterial till filmerna.

Något jag kommer ihåg är att när Aragorn/Viggo sparkar på Urak-Haihjälmen i två tornenså är det ett äkta skrik :P Han bröt nämligen en tå eller något sånt.

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

ThreeStars
1/27/13, 6:07 PM
#11

#10 Ja, precis! :) de e när de letar efter merry o pip och efter de stött på Eomer :) när de tror att Merry o Pip är döda :(

Upp till toppen
Annons: