Annons:
Etikettövriga-skriftliga-verk
Läst 1506 ggr
[josefineomar]
2014-04-17 15:45

Köpes: De förlorade sagornas bok del 1

Hej! Jag söker efter ett bokexemplar av De förlorade sagornas bok del 1, med utgivningsår 2002 (alltså det omslaget som har beige kant uppe och nere av boken och en bild i dess mitt.) Någon som säljer denna/vet någon som ska sälja sin och kan tänka sig att skicka den med posten, och såklart vill sälja den för ett rimligt pris? :) (Kan tillägga att jag har kollat på Blocket, Tradera, Bokbörsen m.m utan att hitta rätt omslag/inte fått svar.)

Länkar bild: http://bilder.panorstedt.se/bilder/Omslag/224/72633204_o_1.jpg

MVH Josefine (Hoppas jag la inlägget i rätt grupp)

Annons:
Manveru
2014-04-17 16:04
#1

Hmm,jag ska ha ett exemplar (plus ett gäng andra i samma stil) liggandes hemma hos mina föräldrar som jag inte behöver, eller knappt ens rört på typ 10 år. Lär åka hem dit nån gång innan slutet av månaden, så ska försöka komma ihåg att gräva fram den.

[josefineomar]
2014-04-17 16:07
#2

Det får du jättegärna kolla, och höra av dig om du hittar den/vilket pris du tänker dig osv :)

Manveru
2014-04-17 16:27
#3

Ska göra mitt bästa, mitt minne är rätt kasst dock :S

Det var inga av de andra böckerna som också är av intresse? Pengar bryr jag mig inte om, räcker gott att det täcker portot bara ^^

[josefineomar]
2014-04-17 16:46
#4

Det är tänkt som en present, och jag är lite osäker på vilka han har.. Men de jag vet att han har; Sagor från Midgård, Silmallirion, Ringen-trilogin, Hobbit, De förlorade sagornas bok 2 - tror det var dem. Så har du Tom Bombadill eller någon av de andra kan det absolut vara av intresse! :) Jättesnällt! Betalar gärna mer för dem ändå :)

Manveru
2014-05-01 17:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Sådär, nu har jag vart och hämtat den. Hoppas det inte är för sent, men tog längre innan jag tog mig hemåt än som var tänkt.

[josefineomar]
2014-05-05 09:39
#6

PMat! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: