Annons:
Etikettfilmatiseringar-och-skådespelare
Läst 1355 ggr
[Momiji]
2012-11-28 15:30

Nu börjar det närma sig!

Nu börjar det att dra ihop sig till premiären av "The Hobbit"

Vilka har tänkt att fara och se den på bio?

Annons:
[Momiji]
2012-11-28 15:30
#1

Jag ska fara och se den på bio minst 1 gång. Det lär säkert bli 2 Glad

[GerbilLooover]
2012-12-10 16:10
#2

Jag ska gå med min kompis nathalie44, som fick biobiljetter när hon sålde jultidningar. :)

1# Varför ska du gå två gånger? :P

[Momiji]
2012-12-11 20:56
#3

# 1 För att jag ska på premiären nu inatt(jobbar eftermiddagspass imorron så behöver inte tänka på att sova) och sen ska jag gå och se den med min lillebror. Kan ju inte dra med han inatt då han har skola imorron Glad

Så kul, hoppas ni får det trevligt Skrattande

[GerbilLooover]
2012-12-12 07:17
#4

#2 Jaha :)

MissInAction
2012-12-13 19:33
#5

På måndag ska jag och sambon gå och se den Skrattande Jag hade gärna gått tidigare men vi har lite svårt att hitta tider då han jobbar och helgen ser ut att bli upptagen ändå… och måndagar verkar vara mindre populärt!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Daim och Nougat
2012-12-13 22:15
#6

Jag har sett den nu och det är den bästa filmen jag någonsin sett!! Den är rolig och spännande och ca 3 timmar lång! (Jag önskar den var längre, ville inte att den skulle sluta) Jag vill se den igen!!

Annons:
Puffis
2012-12-16 01:38
#7

Jag såg den på premiären! Jag älskade filmen men jag måste tyvärr säga att boken är bättre på ett sätt, har ju läst boken så jävla många gånger haha! Men jag tror att ju fler gånger man ser den ju bättre blir den :)

Om du följer spår du aldrig sett förr, kan du lära med ditt hjärta här och nu.

Idnoike
2012-12-18 12:44
#8

Hela familjen är Sagan om ringen-nördar så vi såg den på premiären. Jag tyckte att filmen i sig var riktigt bra, dock fick jag migrän av 3D-effekterna… skulle gärna se den igen på bio fast utan 3D.

Jag kommer alltid tycka att LotR-trilogin är de bästa filmer som någonsin gjorts, och det går inte riktigt att jämföra The Hobbit med de andra filmerna. The Hobbit är en fantastisk film, inget snack om saken. Men sagan om ringen-kvalitet är omöjligt att återuppnå, även för Peter Jackson.

Säger som Filippa Bark, har ni inte sett den, se den, och helst imorgon!

MissInAction
2012-12-18 14:33
#9

Lite risk för spoilers i det här inlägget, om vad som är med i filmen!

Igår såg jag och sambon filmen!
Måste säga att jag är rätt nöjd. Jag har haft så svårt att förstå hur de ska kunna fylla ut 3*3 timmar film på en så pass kort bok! Och nu har jag fått en förklaring. Det är så mycket som händer i filmen som inte händer i boken. De har verkligen dragit ut på saker och ting och gjort mer av det. Och för mig funkar det, jag gillar det! Glad

Gillar särskilt Radagast-historien och grejen med The Necromancer. Ska bli spännande att se om de gör något mer av det.  

Gillade också scenerna med Gollum. Tyckte om känslan i dem.

Och örnarna! ♥ Bäst i hela filmen, tycker jag Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Idnoike
2012-12-18 17:06
#10

#9 Håller med dig! Gollum var riktigt grym :D

Jinaum
2012-12-20 00:47
#11

Ska se den så snart jag kan men nyopererad och hostar som en tok får det kanske bli till helgen för å fira 1års dag med pojkvännen i efterskott.

ThreeStars
2012-12-20 10:40
#12

Har sett den 2 ggr nu.. SÅ BRA 8D

[Momiji]
2012-12-20 21:35
#13

Har varit och sett den nu för andra gången, lika bra som första gången jag såg den! Musiken är bättre i denna filmen än i SoR-triologin tycker jag

Annons:
MissInAction
2012-12-20 21:52
#14

Ja musiken är riktigt bra! Glad Fast jag gillar den i LotR också.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Momiji]
2012-12-22 09:06
#15

Finns nu en tråd här där vi kan prata om filmen och vad vi tyckte om den

Upp till toppen
Annons: