Sajt och utveckling

Ny sajtvärd sökes!

2012-09-29 23:25 #0 av: Wand

Jag, Wand, har varit väldigt psykiskt instabil de senaste månaderna och bestämde mig för en tid sedan att avgå som sajtvärd. Problemet är ju nu att en ny sajtvärd sökes och detta väldigt omgående då sajten är alldeles för inaktiv med en frånvarande sajtvärd. 

Jag har varken ork eller motivation till att driva vidare sajten och det är med ett hål i hjärtat som jag väljer att lämna över den till någon annan.

Den nya sajtvärden ska ha ett stort intresse kring just Sagan om ringen och att vara väldigt aktiv på iFokus + uppskatta konsten att skriva och berätta är ett stort plus. Tanken är ju trots allt att sajten ska drivas framåt.

Du måste vara över 18 år eller ha en målsmans påskrift för att få ta över ansvaret som sajtvärd.

iFokus-killarna gör det slutgiltiga beslutet av val av ny sajtvärd och därför blir det mycket att göra till en början, men ett roligt gäng att "arbeta" med utlovas! 

PM till mig är en bra början till visat intresse.

Jag önskar er nu en fortsatt trevlig dag!

Power is when you've got all the justification to kill,  and you don't

Anmäl
2013-04-29 22:00 #1 av: Wand

Det här är ju fortfarande väldigt aktuellt! BlinkarTackar de trevliga medarbetarna som tappert håller sig kvar vid sajten trots min frånvaro. 

Power is when you've got all the justification to kill,  and you don't

Anmäl
2013-08-06 19:11 #2 av: Calcifer

Jag kan ställa upp. Ska man PM'a dig? Jag gört ändå, ifall det fortfarande är aktuellt, haha!

"Help me Obi Juan whoever the fuck you are. You're my only ho."
- Carrie Fisher, Rest In Peace

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.