Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1424 ggr
[Vargöga]
5/12/12, 7:37 PM

Trevlig helg 12-13:e maj

Ny helg. Tänk vad tiden går fort. Vad har ni för planer denna helg då?

Jag skall köra hemträning men fjuttiga vikter. Tungan ute

Annons:
Wand
5/12/12, 9:39 PM
#1

Jag ska inte göra mycket alls. Igår sippade jag på lite vin och idag har jag inte haft någon bakfylla alls, har däremot haft panikattacker och spytt emellanåt ändå, så där blev man inte skonad. Obestämd

Ska fortsätta kvällen med att se på film och senare ska jag nog läsa någonting! Glad Imorgon blir det att göra samma sak som jag i vanliga fall gör; ligga och bara göra nada!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Thiah]
5/12/12, 10:10 PM
#2

Igår var det öl drickande och teve spelande med vänner. Idag är jag ensam hemma för sambon rymde hemifrån. Dricker lite öl och tittar på gamla disney filmer.

I morgon är det morsdag i Finland så jag har bakat en paj för första gången i mitt liv (som sambon lovat sin mamma…) och köpt 2 rosbuskar (eller vad de nu heter, de små rosväxterna i kruka). Imorgon ska vi nämligen iväg till sambons mormor i Borgå. Ska bli helt underbart. Dessutom fyller jag ju år på måndag, fast sambon har inte skaffat någon present. Han säger att jag ska få nån sorts kuponger…hahaha

[Vargöga]
5/13/12, 7:00 AM
#3

Japp idag är det morsdag här på Åland med. Barnen gav sina presenter i fredags eftersom jag inte träffar dom så mycket.

Idag skall jag försöka att träna lite ben och mage. Handla lite mat och sånt.

[Thiah]
5/13/12, 9:06 AM
#4

Vanliga affärerna är stängda här idag. Jag har just lagat mig en toast som jag ska äta medan jag tittar på film. Kom just ur baden så man kanske måste torka lite också Tungan ute

[Vargöga]
5/13/12, 9:10 AM
#5

Nej är det det. Jag som tänkte fara till butiken och handla.

[Thiah]
5/13/12, 9:38 AM
#6

jo, vår s-market är stängd. Blir lite förvånad över det men dom ska väl också få fira en hel morsdag.

Annons:
[Vargöga]
5/13/12, 9:42 AM
#7

Hmm undrar om min k-supermarket är öppet. Kollade inte när jag var där sist om det skulle vara öppet. Jag får hålla tummarna.

[Thiah]
5/13/12, 9:47 AM
#8

Vi håller tummarna. Förstår itne alls varför hela finland stängs ner så fort det är helgdag. Jag glömde att jag borde bjuda på något imorgon men eftersom butikerna är stängda kan jag inte direkt lösa det nu. Får se om R-kiosken har några kex Tungan ute

[Vargöga]
5/13/12, 9:57 AM
#9

Tungan ute

[Vargöga]
5/13/12, 11:08 AM
#10

De stora matbutikerna hade öppet här på Åland i alla fall. Flört

Sitter och smaskar i mig lite tårta och firar mig själv idag. Hehe!

[Thiah]
5/14/12, 10:47 AM
#11

Det lät som en bra grej ,jag fick en supertrevlig eftermiddag i Borgå. God mat, dricka och sällskap :)

Upp till toppen
Annons: